אביב הגיע טבע בא

האביב כבר כאן! קמפינג, פיקניק וטיפים לטיול מושלם בטבע

האביב כבר מציץ מעבר לפינה, וזוהי הזדמנות מצוינת להתעורר מתרדמת החורף ולעשות את מה שחלמתם עליו בחודשים האחרונים (אבל העדפתם להתמסר לבינג' עם כרבולית). אנחנו מדברים על קמפינג. אז בין אם אתם חיות שטח מיומנות ובין אם זו הפעם הראשונה שאתם מרימים אוהל, קבלו 5 טיפים מנצחים לקמפינג מוצלח. רוצים להמשיך ולעוף על מזג האוויר המושלם? קבלו: 6 לוקיישנים מושלמים להפסקת תה בטיול. אתם תביאו את הגזיה, אנחנו נציע את התפאורה.

הפסקת תה (או קפה) בטיול היא עניין רציני. צריך לבחור את המיקום המושלם, את החברה המושלמת, וגם את חומרי הגלם המושלמים. אלו יכולים להיות נענע, לימונית ולואיזה שהבאתם מהבית או תוספת מפתיעה של צמחי תבלין שליקטתם בשטח. הפעם נדבר על המיקום – הנה 6 לוקיישנים מושלמים שיכולים אפילו להחליף את הטיול כולו. פשוט תגיעו, שתו מול הנוף, וקחו את הזמן. הכניסה לכל האתרים הללו – בחינם.

עינות תלם: בדרך בין תל אביב לירושלים מתחבא מרחב קסום העונה לשם "עינות תלם". יש פה בוסתנים ציוריים, מבנה קדום, מגרש משחקים שעשוי כולו מחומרי הטבע והמון נקודות פיקניק פסטורליות. בווייז: "גן לאומי עינות תלם".

סובב הר תבור: על ראשו של הר תבור יש מסלול טיול משפחתי קליל שמקיף את הפסגה ומספק תצפיות מדהימות לעבר הגליל התחתון והעמקים. בווייז: "שביל הפסגה הר תבור".

פארק בריטניה: הפארק, לא הרחק מבית שמש, מציע המון נקודות מדהימות מול נופי השפלה ומישור החוף, לצד מסלולי טיול, לוקיישנים מעולים לפיקניק והמון טבע ירוק שעוטף את הכל. פשוט הגיעו, סעו בין אתרי הפארק, וביחרו את הנקודה שלכם. בווייז: "פארק בריטניה".

יער להב: אתם תמיד חולפים על פניו בדרך לבאר שבע, אבל מתי בפעם האחרונה עצרתם לחקור את היער האדיר הזה, שבו המון מסלולי טיול, אתרים ארכיאולוגיים וגם פריחות אביביות משגעות? הנה, הזמן הזה הגיע. אל תוותרו על ביקור בחורבת רימון הפוטוגנית. בווייז: "יער להב".

המפל הנסתר בירקון: תושבי המרכז? לא צריך לנסוע רחוק כדי להרגיש בלב הטבע. באזור הוד השרון מסתתר מפל קטן אך גועש שמופיע באדיבות נחל הירקון. אם אתם רוצים להתבודד באמת, לכו לאורך הנחל לכיוון מזרח או מערב, ואתם מסודרים. בווייז: "המפל הנסתר שרונית".

בין אכזיב לראש הנקרה: רצועת החוף הנמתחת בין אכזיב לראש הנקרה גדושה בפינות נהדרות שכוללות מפרצים חצי-סודיים שיגרמו לכם להרגיש כמו רובינזון קרוזו. שימו בווייז "חוף אכזיב", והמשיכו ממנו צפונה עד לנקודה שהכי נראית לכם. מכאן הכל תלוי בכם.

זה הזמן לבחור את ערכת הקפה המושלמת >> >>
  • אתם שניים? קנו אוהל לשלושה. אתם שלושה? קנו אוהל לארבעה. תודו לנו אחר כך.
  • אל תשאירו נעליים מחוץ לאוהל. למה? כי חרקים וזוחלים ושאר חברים.
  • אל תסמכו על הזיכרון שלכם, וצרו רשימת ציוד כללית לקמפינג שתלווה אתכם מעתה ועד עולם. ולא פחות חשוב: הרכיבו את תפריט הארוחות מראש. כך תדעו בדיוק אילו מוצרי בישול אתם צריכים איתכם: גריל נייד, כירה ניידת, גזיה וכו’.
  • רגע לפני שאתם יוצאים מהבית, ודאו שמיכל הגז של הגזיה מלא. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להישאר בלי קפה על הבוקר.
  • בא לכם קפה דווקא כשהרוח מחליטה להשתובב? בנו חומת אבנים עגולה סביב הגזיה או כירת הגז המדוגמת שלכם, וקצת מעליה.

סוגרים לכם את כל הפינות של הבישול בשטח >> >>

אולי יעניין אותך...

:שתפו